Obsługa klienta
Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc.
Jeśli tutaj nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, to skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 577-789-420 lub mailowo - na kontakt@CannabisLight.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to tylko możliwe.
Najczęstsze pytania dotyczące wysyłki
Jak szybko dostanę moją przesyłkę?
Bardzo szybko 🙂 Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia i w 95% przypadków paczki dochodzą w ciągu 24 godzin. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 wysyłamy dnia kolejnego.
Jak stworzyć konto w sklepie?
Jeśli założysz konto w sklepie CannabisLight.pl, to w przyszłości podczas składania zamówień nie będziesz musiał/a podawać danych do wysyłki, dzięki czemu zamówienie złożysz jeszcze szybciej. Konto możesz stworzyć klikając TUTAJ.
Jak mogę zmienić adres wysyłki?
Jeśli zamówienie zostało już złożone, a chcesz zmienić adres dostarczenia przesyłki, to skontaktuj się z nami telefonicznie (577-789-420) lub wyślij nam e-mail, w którym podasz numer zamówienia oraz zaktualizowany adres dostawy.
Jak mogę śledzić status przesyłki?
Kiedy tylko nadamy Twoją paczkę, na skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie zrealizowana zamówienia, w którym znajdziesz link do śledzenia paczki.
Czy wysyłacie susz za granicę?
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Czy na paczce jest informacja, że zamówiłem kwiaty konopi?
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Błędy w zamówieniu i zwroty
What is your returns policy?
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Otrzymałem zły produkt
Jeśli w zamówieniu popełniliśmy błąd i otrzymałeś zły produkt, to skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a w trybie ekspresowym wyślemy Ci brakujące produkty. Jeśli produkty zostały zamienione (np. otrzymałeś 1g odmiany Harlequin, zamiast 1g odmiany Orange Bud), to doślemy Ci brakujący produkt, a błędnie wysłany produkt możesz zachować i zwaporyzować – jest Twój.
Przesyłka została uszkodzona w trakcie transportu
Do tej pory mieliśmy dwa przypadki rozbitych słoiczków. Choć nie zdarza się to często, to szklany słoiczek może zostać rozbity podczas transportu. Jeśli zdarzy się to Tobie, to skontaktuj się z nami, a doślemy Ci brakujące słoiczki całkowicie za darmo i w trybie ekspresowym.
Gdzie zgłosić zwrot lub wymianę produktu?
Jeśli chcesz zgłosić zwrot, poinformować nas o błędzie w zamówieniu lub otrzymałeś uszkodzony produkt, to skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@cannabislight.pl) lub telefonicznie +48 577-789-420.
Co zrobić jeśli podałem zły adres wysyłki
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami telefoniczne lub mailowo. Chcesz anulować zamówienie? Napisz nam maila – nie musisz podawać powodu, rozumiemy każdy powód 🙂
Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.